logo

U proteklih 30 godina, ARCORA® GROUP je izgradio međunarodni ugled kao proizvođač proizvoda u oblasti tehnologije čišćenja i higijene. Sa 5 sopstvenih fabrika i preko 1.400 proizvoda sa 98 sopstvenih patenata, ARCORA® je pružalac potpunih rešenja za čistoću i higijenu. Kompanija ističe činjenicu da "sve dolazi iz jednog izvora i direktno od proizvođača". Sa stalnim razvojem novih proizvoda za sve profesionalne potrebe čišćenja, fokusirajući se na ekološku prihvatljivost, visoku efikasnost i kvalitet.

Njihov koncept uspeha su proizvodi koji se odlikuju visokom izdržljivošću i pouzdanošću, posebnim stepenom funkcionalnosti, opremom, inovacijama i tehnologijom, kao i savremenom ergonomijom i vremenskim dizajnom.

ARCORA® nudi prilagođena rešenja proizvoda za upotrebu u sektorima poput zdravstva, komercijalnog čišćenja, javnih objekata, gastronomije, hotelskog poslovanja i industrije. Asortiman proizvoda seže od sredstava za čišćenje i održavanje do čistih tekstila, pribora, podloga, mašina i kolica za čišćenje, pa do zaštite higijene i radne odeće.

Širom sveta, ukupno 370 zaposlenih brine se o individualnim specijalnostima svojih segmenata. Zbog specijalizacije pojedinačnih linija proizvoda, stručni kadar može neprestano razvijati inovativne proizvode. To osigurava najviši nivo stručnosti u svim oblastima.

Kroz stalnu komunikaciju i saradnju sa kupcima, uvek su informisani o efikasnosti proizvoda u praksi. Respektivna iskustva i informacije dovode do stalnih poboljšanja i proširenja asortimana proizvoda kako bi zadovoljili nove zahteve.

ARCORA® GROUP je prisutna na međunarodnom tržištu čišćenja od 1992. godine i stekla je značajan udeo na tržištu. Uspeh potvrđuje koncept pokrivanja svih potreba za proizvodima za čišćenje iz jednog izvora.

"Usredsrediti se i uvek gledati unapred jedan je od najvažnijih zadataka našeg vremena. Biti povezan i osetljiv na potrebe i kompleksne zahteve tržišta, prepoznati ih i opravdati, predstavljaće postignuće povezivanjem svih neophodnih parametara sa snažnom, sveobuhvatnom i konkurentnom strategijom."